دکوراسیون لوازم خانگی ( ایده های جذاب دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی کوچک + بزرگ )

دکوراسیون لوازم خانگی

طراحی دکوراسیون لوازم خانگی در یک فروشگاه بزرگ یا کوچک، می‌تواند چشمان مشتریان را به زیبایی و خاص بودن آن، جذب کند. بسیاری از فروشگاه‌های لوازم خانگی مانند یک مغازه ساده با در و دیوارهای بی ربط به فروش لوازم خانگی هستند که وقتی آنها را از دور نگاه می‌کنید، به سختی می‌توانید تشخیص دهید که فروشگاه لوازم خانگی است.

امروزه دیگر این چنین نیست و برد با فروشگاه‌هایی است که بتوانند سلیقه در دکوراسیون داخلی خود به خرج دهند. جذابیت و زیبایی دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی، علاوه بر جذب مشتریان بسیار، در اعتبار فروشنده و فروشگاه نیز بسیار موثر است.

در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه لوازم خانگی، می‌توان متریال‌های مختلف را به کار گرفت تا بهترین دکوراسیون را پدید آورد. فقط باید این کار توسط یک استاد کار حرفه‌ای انجام شود. بعد از اینکه دیوارها و چارچوب داخلی مغازه و فروشگاه آماده شد، می‌توان یک دکوراسیون زیبا ایجاد کرد. دکوراسیون مغازه لوازم خانگی کوچک یا بزرگ، فرقی ندارد. مهم استفاده درست از متریال و همچنین چیدمان حرفه‌ای است.

متریال مورد استفاده در دکوراسیون لوازم خانگی

دکوراسیون لوازم خانگی با بتن اکسپوز

دکوراسیون لوازم خانگی با بتن اکسپوز

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون لوازم خانگی

دکوراسیون مغازه لوازم خانگی کوچک

دکوراسیون مغازه لوازم خانگی کوچک

فروشگاه لوازم خانگی در به دو نوع تقسیم می‌شود. برخی از آنها هنوز به سبک و سیاق قدیم هستند و شاید کمی زیبایی نداشته باشند. البته مشتریان این فروشگاه‌ها، به خاطر اعتبار فروشنده به آن مراجعه می‌کنند. اما در مقابل، فروشگاه‌های لوازم خانگی مدرن قرار دارند که با نوع قدیمی آن، از هر نظر متفاوت هستند.

یکی از بهترین مواد و متریال‌هایی که می‌توان با آن دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم خانگی را به زیبایی طراحی و اجرا کرد، بتن اکسپوز است. این نوع بتن در معماری و طراحی دکوراسیون داخلی، بسیار پرکاربرد است. علاوه بر دوام و استحکام، سطح بسیار صیقل و صافی دارد که می‌تواند در نمای داخل و خارج از فروشگاه لوازم خانگی، استفاده شود.

این نوع بتن به صورت پنل پیش ساخته در ابعاد مختلف تولید شده است و می‌تواند به سادگی در محل فروشگاه نصب شود. سرعت در اجرای آن بسیار بالاست و همچنین قیمت بتن اکسپوز مناسب است که آن را یکی از بهترین متریال موجود در دکوراسیون داخلی مغازه لوازم خانگی کرده است. اگر با این متریال آشنایی ندارید اطلاعات کامل آن را در مقاله ” بتن اکسپوز چیست ” مطالعه نمایید.

نحوه چیدمان در دکوراسیون لوازم خانگی

دکوراسیون لوازم خانگی

دکوراسیون مغازه لوازم خانگی کوچک

دکوراسیون داخلی مغازه لوازم خانگی

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون لوازم خانگی

دکوراسیون لوازم خانگی

دکوراسیون داخلی مغازه لوازم خانگی

یکی از مسائل بسیار مهم در دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی، نحوه چیدمان دکور می‌باشد. قرار است چیدمان به گونه‌ای باشد که مشتری جذب شود. اگر فروشگاه و دکور را بیش از حد شلوغ کنید، نمی‌توانید در فروش موفق عمل کنید. زیرا مشتریان به هنگام ورود به فروشگاه سردرگم خواهند شد.

نباید چیدمان مغازه به هم ریخته و بی ربط به هم باشد. برای مثال اگر در طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی خود از بتن اکسپوز سفید یا رنگ روشن استفاده کنید، وسایل برقی مشکی و یا رنگ تیره، جلوه بسیار زیبایی به فروشگاه شما می‌دهند. اگر هم دکوراسیون داخلی فروشگاه شما تقریبا تیره است، یخچال و وسایل سیلور و سفید می‌تواند جلوه خوبی به فروشگاه شما بدهد. برای طراحی و جلوه بخشی بیشتر به محصولات می‌توانید از انواع سقف وافل نیز استفاده کنید.

اصول طراحی دکوراسیون مغازه لوازم خانگی کوچک

برای طراحی دکوراسیون مغازه لوازم خانگی کوچک، بهتر است به گونه‌ای عمل کنید که علاوه بر چیدمان و دکوراسیون زیبا، بتوانید مشتری را به خوبی جذب کرده و چشمان او را خسته نکنید.

معمولا در فروشگاه‌های کوچک، به علت کمبود جا، اجناس روی هم چیده می‌شوند. تا جایی که امکان دارد، باید با سلیقه خاص، از اجناس فروشگاه کم کرد و فقط نمونه‌ها را در جلوی چشم قرار داد. مابقی باید به جایی خارج از مغازه ( برای مثال، انبار ) و یا پشت مغزه منتقل شوند. در صورت درخواست مشتری می‌توان نمونه‌های بیشتر را از طریق یک ال ای دی بزرگ و نمایش روی آن، به مشتری نشان داد.

اگر بتوانید اجناس کوچک را در ابتدای ورود به مغازه بچینید، بهتر است. یخچال و وسایل بزرگ، بهتر است در قسمت انتهایی مغازه قرار بگیرد. البته این اصل در فروشگاه‌های کوچک جواب می دهد در صورتی که در لوازم خانگی های بزرگ و برند، الزامی به انجام چنین کاری نیست.

کلام آخر

برای اینکه بتوانید دکوراسیون لوازم خانگی جذاب و زیبایی داشته باشید، سعی کنید صفر تا صد طراحی را به دست مهندسان و متخصصان اهل فن بسپارید. این کار می‌تواند در وقت و هزینه شما نیز صرفه جویی کند.